onsdag 28 juli 2010

Så igår skulle jag in till Manhattan för att träffa Tara för ett möte angående produktionen och sedan träffa Michelle. Hoppade på tunnelbanan och när jag åkt två stopp så stannade det. Någon hade fått ett anfall på vagnen framför (skyllde de i alla fall på) så det var bara att vänta. Efter en timme rullade vi sakta framåt. Usch vad tråkigt det är att vänta i en fullproppad tunnelbana, försökte underhålla mig själv genom att läsa andras böcker, gick sådär. När jag väl kom in så var det redan så sent att jag bara mötte upp med Tara för att åka till ett litet fotoshoot.

Måste tänka ut hur jag vill ha mina bilder till lookbooken vi ska göra för minikollektionen. Eftersom min tag nog ska vara en poloroidbild av NY så är jag lite sugen på att ha min modell på ett rooftop med manhattan som bakgrund. Lite spånande än så länge. Lägger upp en bild på den tänkta tagen i alla fall. Showroomet som vi ska sälja kläderna på ska nog öppna ett till ställe i LA så förhoppningsvis kommer kläderna även att säljas där, hoppas!

Eftermiddagen blev lång och jag sydde på en klänning till Tara och blev inte färdig förrens åtta då jag knallade hem. Hann inte med att sy upp något prov på mina tröjor så det får helt enkelt bli nästa vecka.

Idag kommer nämligen min pojkvän Petter till mig och ska stanna en vecka. Ska bli helt underbart att träffa honom och ha lite ledigt. Jag får göra lite research till priserna för mina kläder medans vi shoppar...

Vet inte vilken jag gillar mest?

1 kommentar:

  1. Hey babe. Den översta är nog snyggast enligt mitt tycke :) Riktigt fin. Take care. Love

    SvaraRadera