måndag 26 juli 2010

Blev inte riktigt som det var tänkt igår. Så fort jag satte foten utanför dörren så började det ösa ner, vilket det verkligen kan göra här. Med ett hopp om att det skulle gå över ganska snart så tog jag tunnelbanan till Bedford för att möta Maria. Vi gick ner till vattnet för att upptäcka att konserten blivit inställd, men vi pallade oss in på en liten release fest som var i full gång denna söndagseftermiddag. Vi gick sedan vidare för att möta upp lite annat folk på ett mysigt hak på Bedford. Eftersom det slutat regna bestämde vi oss för att ordna till en liten barbeque, väldigt amerikanskt och supernice!

Efter en härlig helg var det återigen dags att börja arbeta. Kändes hur bra som helst att gå till Tara idag efter att ha läst hennes blogginlägg om sin fjärde intern (jag). Blev riktigt peppad av hennes ord om att hon inte bara var impad av min design utan att jag också var den snabbaste hon någonsin sett på en symaskin, haha.http://4equalsides.com/

Dagen var toppen med ett mysigt lunchbesök nere vid vattnet. På eftermiddagen satte jag igång att göra mina mönster som jag ska hämta tyg till och börja sy upp prover till imorgon, awesome!!

Håller för tillfället på att jobba på min tag till kläderna. Ideérna är många så vi får helt enkelt se vad det blir...


1 kommentar:

  1. Karro! Gud vad roligt att det går så bra för dig! :-)

    Hoppas du har det härligt i NY och hoppas vi ses snart!! Stora kramar från Karin Hällström

    SvaraRadera