tisdag 28 september 2010

Känner mig väldigt inspirerad efter att ha varit på min första träff med Speed incubatorn. Det ska bli riktigt kul att komma igång med mitt företag här på hemmaplan och ideérna är många. I måndags hade vi en helkväll där alla presenterade sina ideér och vi hade lite personer från näringslivet som delade med sig av sina erfarenheter.

Nu gäller det bara att få upp min nya syhörna i lägenheten i Göteborg så jag kan börja producera. Har en hel del vintage-material som jag bara längtar efter att få börja sy av. Ska förutom mina redesignade kläder också börja spåna på en eko-kollektion till F/W 2011. Det hade inte varit hel fel att kanske lansera sig lite mer i NY, en liten tanke...

I förra veckan blev jag också intervjuad av tidningen CITY Malmö/Lund. Så den 30/9 alltså nu på torsdag kommer REDESIGN by KJ att dyka upp där!

1 kommentar:

  1. Vad roligt! Då måste jag ta en tidning innan jag hoppar på bussen imorgon bitti! Jag missade ju sig sist du var med :) Och välkommen hem!! Puss lovisa

    SvaraRadera