söndag 3 oktober 2010

Jaha, en vecka efter att jag landat i Sverige så lägger min kamera av. Tur i oturen skulle jag vilja säga, skönt att den inte gick sönder i NY. Nu kommer jag dock inte att kunna lägga upp några bilder på ett tag.

Vad har då hänt sen senast? Har varit på lite mer workshops med speed incubatorn. I fredags så var det getting organized, vilket har lett till att jag nu håller på att rensa hela datorn på onödig info. Så nu är det bara att sätta upp allt jag har att göra och det är inte direkt lite...

Jag har även fått in en ny order på mina t-shirts till en butik i Australien, inte helt fel att få ut REDESIGN by KJ i världens alla hörn. För tillfället är min mini-kollektion på turne i Paris så det blir spännande att se om det blir någon försäljning i Paris med. Inväntar även mina t-shirts från NY så jag kan börja sälja dem på Plezuro och Tjallamalla nu efter mitt reportage i CITY Malmö/Lund. Ska lägga upp bilder från reportaget så snart jag kan.

2 kommentarer:

  1. e det ok o fraga vilken butik i Aus??
    bor har nere o ramlade in pa din blog genom Miss Stridh.

    Sofie

    SvaraRadera
  2. Hej!
    Hade helt missat ditt inlägg. Vet tyvärr inte vad butiken heter men jag återkommer så snart jag vet.

    Karolina/REDESIGN by KJ

    SvaraRadera