lördag 11 september 2010

Supernöjd över mitt val att klä mig från topp till tå i REDESIGN by KJ idag! Var på Lincoln Center där Mercedez Benz Fashion Week numera kommer att vara. Jag har aldrig blivit fotograferad så mycket i hela mitt liv. Alla fotografer ville ta kort och jag har ingen aning om var de var ifrån. Den enda som jag frågade var hon var ifrån var en fotograf som ville göra en liten intervju med mig, visade sig att hon jobbade på VOUGE UK, Awesome!!!
Vi kom in på en show för Jill Stuart och lyckades även med lite "kändisspotting". Kanske inte de häftigaste kändisarna men bland annat någon från Gossip Girl, The City, The Kardashians och Nigel och Jay från Top model, haha. Det var i alla fall otroligt kul att faktiskt få gå på en visning.

Igår var det även Fashion Night out här i NY. Jag startade kvällen med att gå på en diskussions panel för Susteinable Fahsion. Nätverkade lite och träffade en supersöt bloggare.När jag berättade att jag var ifrån Sverige ville ha mitt visitkort så hon kunde sätta mig i kontakt med en tjej hon kände som höll i Köpenhamns modevecka, inte helt fel!

Sen åkte vi till International Playgorund som även de hade en liten fest. Sen blev det en sen middag och avslutning på Soho Grand Hotel. Det blev en väldigt lyckad kväll.



Gårdagens fest på International Playground.

1 kommentar:

  1. Galet Karro! Snart kan vi se dig på bilder överallt! Du är så duktigt, Puss o kram!

    SvaraRadera