söndag 12 september 2010

Vaknade upp till ett regnigt NY idag men inget kunde förstöra min lycka över att jag skulle på Diane Von Furstenbergs fashion show. Fick reda på igår kväll att jag hade en plats till showen och det sa jag givetvis inte nej till.

Showen var alldeles underbar med temat Godess. Blev dock lite star strucked eftersom jag upptäckte att Anna Wintour, Grace Coddington och alla andra från Vogue teamet var där. Alla stora personer från alla modemagazin verkade vara där. Precis innan showen skulle börja upptäckte jag även att på raden mitt emot mig satt SARAH JESSICA PARKER!!! Fjärde gången i NY och äntligen får jag se denna vackra kvinna. Märkte knappt att modellerna började gå ut på catwalken. Kläderna var helt fantastiska, när jag väl kunde fokusera på dem, med alla möjliga härliga mönster och färger. Sist kom självklart den söta Diane som dansade till musiken. Jag önskar att varje dag kunde vara en DVF fashoin show!

Önskar att jag hade en bättre kamera...


Vogue teamet..

Sarah Jessica Parker på front row.




Den söta Diane Von Furstenberg..


Nicky Hilton..

1 kommentar: