söndag 19 september 2010

Jag hade en väldigt lyckad dejt med NY idag. Började dagen med att åka till Central Park och bara njuta av den underbara solen. Sen bar det av till Brooklyn Bridge som jag promenerade över vid skymningen, åå vad vacker du är NY!

I helgen har det varit många avskedsfester. I fredags var det Meetpacking med Julianne och igår sa jag adjö till fina Maria. Jag hoppas och tror dock att jag hinner med ett andra avsked imorgon kväll eftersom jag inte åker förrens på tisdag. Innan Marias i lördags hann jag även med en butiksöppning på Atlantic ave i Brooklyn. Vilken mysig gata med underbara butiker, önskar att jag hade en extra ledig dag så jag kunde utforska den gatan, får helt enkelt bli till nästa gång.

Angående kollektionen så har det tyvärr dykt upp lite problem. Färgen som jag beställde kom aldrig i förra veckan, jag hoppas innerligt att den kommer imorgon så att jag kan ta den med hem till Sverige...håller tummarna!!

Bilderna som vi tog till lookbooken har även blivit pitchade till en tidning här i USA och de har bestämt sig för att ta med dem, underbart! Tara har lovat att sända mig ett ex när den kommer ut, känns verkligen spännande!

NY my love!
På tryckeriet för Taras lookbook..

Ett kärt farväl..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar