torsdag 16 september 2010

Igår var sista dagen som jag jobbade med Susan och Helena så då bjöd jag på små söta cupcakes. Idag hade vi dock vår avslutningslunch så de firade av mig rejält och jag fick ett till fint armband av Susan och en superfin grön vintage kavaj som jag spanat in, åå så fint det är!

Jag är verkligen supernöjd över min tid här i New York i sommar och jag hade aldrig kunnat ana att det skulle bli så här bra. I början av nästa vecka kommer jag att visa upp min minikollektion på en trade show här i NY där inköpare kan komma och köpa in mina kläder om de är intresserade, superspännande! Jag kommer dessutom att ta med ett extra plagg från min tidigare kollektion, min volangjacka. Jag hade nämligen den på mig i tisdags när jag var runt i stan på lite fashion event. Jag träffade då både butiksägare och inköpare som visade ett stort intresse för den. Blir det någon försäljning så får jag verkligen se till att producera när jag kommer hem till Göteborg...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar