torsdag 2 september 2010

Idag började jag dagen med att möta Susan på hennes showroom inne på Manhattan. Hon visade upp sin nya vårkollektion som är såå fin, vill ha!! Hon kommer att ha den där nu under fashion week när alla inköpare är här. Glömde nämna att jag förra torsdagen fick agera modell till hennes lookbook, som tack för hjälpen fick jag välja ett smycke, Awesome!! Valde Metronome armbandet, checka in det på dlcbrooklyn.com.

Sen var det jobb hos Tara resten av dagen där jag fixade och trixade med lite av varje. Själv skulle hon på möte med Virginia och Johnny på showroomet. Hon skulle kolla med deras beställningar till oss, spännande! Det var väldigt lärorikt att ha säljmöte med dem förra torsdagen eftersom de ger mycket bra konstruktiv kritik. De vet ju exakt vad som säljer och vad som är bra att tänka på. Vi berättade om materialen, designen och även om vår inspiration som i mitt fall självklart har varit NY. Det talas även om att de ska försöka pitcha våra kollektioner till lite andra affärer, inte mig emot.

Bilderna till min lookbook..









3 kommentarer:

  1. Grymma bilder! Du är så grym!

    SvaraRadera
  2. Å!!
    Vad bra den blev!!

    Många Kramar från Hilma ,Tindra, Maria ö Gösta

    SvaraRadera
  3. WOW!

    Vad ska man säga?

    ... SNYGGT SNYGGT eller helt galet SNYGGT? :)

    SvaraRadera