lördag 21 augusti 2010

Utan tvekan bästa dagen på praktiken! Efter att ha kommit hem lite för sent igår kväll så var det väldigt segt att stiga upp idag när klockan ringde vid sju. Var dock väldigt exalterad över denna dag som jag så länge väntat på, fotoshoot till lookbooken!! Ni anar inte hur fantastiskt det är att få se sina kreationer komma till liv. Det känns dessutom ännu bättre en dag som denna när jag hade chansen att jobba med proffs. On set var det backdrops, proffsig fotograf, sminkös, frisör, stylist och modeller. Trots att modellerna var ganska nya i branschen så märktes det verkligen inte på dem när de poserade som att de aldrig gjort något annat. Jag blev hur som helst supernöjd över resultatet, trots att det inte blev något rooftop på grund av lite för dåligt väder. Tara måste vara den bästa chefen ever som ställer upp och låter oss praktikanter göra våra egna kollektioner.

Som jag tidigare nämnt har jag ju färgat mina t-shirts men vad jag inte berättat är att jag lagt på ytterligare guld och koppar färger som gjorde att resultatet blev fantastiskt. När jag väl fått t-shirtarna från produktionen kommer jag att färga varje plagg så att de alla blir unika. Sen återstår det bara att börja sälja dem på International Playground!!!
Bilder från dagen...



2 kommentarer:

  1. Hallo!
    Vad toppenfint allt blev.
    Kul att allt är bra.

    Kramar Mam o Dad

    SvaraRadera
  2. Nice! Så spännande du verkar ha det, njut nu och ha det så kul med cicci på besök! Puss o kram lovisa

    SvaraRadera