tisdag 17 augusti 2010

Än så länge så har det den här veckan varit stort fokus på jobbet. Det är mycket som behöver bli klart nu inför footoshootet på lördag. I måndags körde jag trippla skift då jag startade hos Tara med att sy upp lite toppar till hennes nya kollektion. Efter lunch var det sedan jobb hos Susan som gällde där jag fick börja skapa ett nytt halsband som hon ska producera till hennes vårkollektion. Jag avslutade dagen med att gå tillbaka till Tara för att försöka bli klar med mina egna toppar. Började också att färga dem vilket var väldigt kul i och med att jag testar en ny metod med sprayfärg. Blev väldigt nöjd över resultatet.

Eftersom jag inte kunde färga båda tröjorna igår så gick jag återigen till Tara idag efter jobbet. Fortsatte med att färga min andra tröja som jag hoppas också blir fin när den torkat helt. Bjuder på lite bilder från de ofärgade tröjorna samt ett prov på färgningen. Resultatet återstår att ses tills min lookbook är klar....




Blev dessutom superglad idag när jag fick en ring av Susan. Hon bestämde sig för att inte ta med ringen jag testade åt henne i sin vårkollektionen så jag fick den helt enkelt, nice!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar