söndag 9 januari 2011

Snart var det en ny vecka och då blir det nya tag som gäller. Har jobbat lite i helgen för jag kände mig i behov av en handlingsplan över allt som händer framöver. Imorgon eftermiddag kommer jag att träffa Patrik Dahlgren som driver reklambyrån Dahlgren Design. Vi ska disskutera lite kring min nuvarande layout och jobba fram lite nya idéer, det ska bli riktigt kul att få jobba med ett proffs och ta fram lite visitkort och så...spännande.

Sen fick jag ett mail i helgen av Plezuro, butiken i Stockholm, som kommer att ha en visning och plåtning i slutet av februari och som gärna ville ha med lite av mina kreationer. Nu gäller det att börja sy och köpa in lite material som kan komma till användning, bilder på processen kommer snart.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar