torsdag 13 januari 2011

Idag fick jag ett riktigt härligt mejl utav Tara St James. Hon ursäktade sig först för att hon varit lite svår att få tag i, vilket jag verkligen kan instämma i. Det är inte helt lätt att hålla koll på en produktion som sker sådär ett halvt jordklot härifrån. Hon tillkännagav därefter den roliga nyheten att hon vunnit en tävling där hon bland annat ska få göra en visning under NY fashion week, underbart!! Tråkigt att jag inte kan vara där och hjälpa henne som hon gärna ville. Nu är jag supernyfiken på att få se hennes nya kollektion...

Nyfiken är jag även på att få se resultatet av det material som Dahlgrens Design arbetat fram till mig. Jag har fått se lite smakprov men det är först imorgon som det färdiga resultatet kommer att visas i form utav en vernissage på incubatorn. Kan knappt bärga mig...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar