onsdag 2 februari 2011

I helgen sydde jag för fullt och lite nya kreationer har jag lyckats få ihop, fortsättning följer nu till helgen då jag tänkte lägga upp lite bilder. Jag hann även med att jobba tillsammans med Ann Louise Landelius i lördags. Det var riktigt kul att få se de nya väskorna som hon gjort som skapade ett härligt vill ha begär.

I morgon är det stor final med incubatorn. Då kommer alla deltagare att få presentera sina affärsideér för publik. Ser verkligen fram emot att hålla min presentation och kanske är det någon som blir lite intresserad..

2 kommentarer:

  1. Hej Karolina!
    Nu följer jag din blogg och din karriär med spänning :) Lycka till med presentationen!
    /Sofie på VN

    SvaraRadera
  2. Lycka till Karolina !!!
    Kramar från
    Maria o Gösta

    SvaraRadera